Στην Ιερουσαλήμ ο ..

...Αλέξης Τσίπρας
Στην Ιερουσαλήμ αναμένεται να φτάσει απόψε (21.03.2017) ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος θα παραστεί αύριο (22.03.2017), στην παράδοση του έργου αποκατάστασης του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου, ενός γεγονότος παγκόσμιας εμβέλειας λόγω του θρησκευτικού αλλά και πολιτιστικού ενδιαφέροντος που έχει.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα ο κ. Τσίπρας, αύριο στις 9.15 το πρωί θα φτάσει στην είσοδο της Παλαιάς Πόλης, όπου θα τον υποδεχθούν ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας Χρήστος Σοφιανόπουλος και ο Πατριαρχικός επίτροπος μητροπολίτης Καπιτωλιάδος Ησύχιος. Στη συνέχεια ο πρωθυπουργός θα περπατήσει μέχρι το Πατριαρχείο, όπου θα έχει κατ ιδίαν συνάντηση με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο και τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Αμέσως μετά, οι δύο Πατριάρχες με τον πρωθυπουργό, με πομπή, θα μεταβούν στον Πανάγιο Τάφο, όπου θα πραγματοποιηθεί η τελετή για την αποκατάσταση του Ιερού Κουβουκλίου.
Μετά τις 11, ο πρωθυπουργός μαζί με τους δύο Πατριάρχες και τα μέλη της ελληνικής αντιπροσωπείας θα επιστρέψουν στο Πατριαρχείο, όπου θα γίνει η παρουσίαση του έργου από την επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας του ΕΜΠ, καθηγήτρια Αντωνία Μοροπούλου.

Ο κ Τσίπρας αναμένεται να αναχωρήσει από την Ιερουσαλήμ αργά αύριο το μεσημέρι.  Ο πρωθυπουργός είχε επισκεφθεί τον Πανάγιο Τάφο και τον περασμένο Δεκέμβριο όταν, αναφερόμενος στις εργασίες αναστήλωσης και αποκατάστασης του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου, είχε κάνει λόγο για "ένα έργο που θα μείνει στην ιστορία".

Παιδεία: Το έγκλημα συνεχίζεται…

Τι είναι άραγε αυτό που κάνει κάθε υπουργό Παιδείας από τη μεταπολίτευση και μετά να θέλει να κάνει τη δική του μεταρρύθμιση στην παιδεία αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις κάνει μια… τρύπα στο νερό;

Και τι είναι αυτό που κάνει κάθε κυβέρνηση δεξιά, κεντρώα ή αριστερή τα τελευταία 40 χρόνια να συντηρεί ένα αναχρονιστικό εκπαιδευτικό σύστημα, έρμαιο συμφερόντων και μην κάνει το αυτονόητο για την παιδεία; Αυτό δηλαδή που κάνουν ΟΛΕΣ οι άλλες πολιτισμένες χώρες;

Στην εκπαίδευση έχει διαπραχθεί το μεγαλύτερο έγκλημα από τη μεταπολίτευση και μετά. Μεγαλύτερο και από αυτό της οικονομίας. Φτιάξαμε και συντηρούμε ένα παρανοϊκό σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια που παράγει υποψήφιους-ρομπότ παπαγαλίας για να γιγαντώνεται η παραπαιδεία. Κάναμε τα πανεπιστήμια χώρους εγκληματικότητας συντηρώντας το αναχρονιστικό «άσυλο» που μετατράπηκε σε ασπίδα για κάθε λογής παραβατικότητα. Και τους στερούμε τη δυνατότητα να επιλέγουν τα ίδια τους φοιτητές τους. Και για να μη μπορεί τίποτα να διαταράξει αυτό το έγκλημα απαγορεύσαμε τη λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων – μόνοι εμείς σε ΟΛΗ την Ευρώπη- ώστε να μη μπορέσει ο ανταγωνισμός να ανατρέψει τον παραλογισμό.

Παρ’ όλα αυτά σε πολλές σχολές γίνεται τεράστια προσπάθεια και παράγεται εξαιρετικό αποτέλεσμα. Σκεφτείτε δηλαδή τι θα γινόταν αν δημιουργούσαμε ένα ορθολογικό εκπαιδευτικό σύστημα!

Και η σημερινή κυβέρνηση –όπως και πολλές προηγούμενες- υποσχέθηκε την κατάργηση των πανελλαδικών. Δεν το τόλμησε. Ο αρμόδιος υπουργός περιφέρει αυτές τις ημέρες ένα σχέδιο απ΄ τα παλιά. Ίδια φιλοσοφία με πιο πολλές εξετάσεις άρα πιο πολύ φροντιστήριο. Καμία σχέση με όσα υποσχέθηκε. Καμία περίπτωση να ξεφύγει η παιδεία από το τέλμα της. Συντήρηση του ίδιου συστήματος που το κόμμα του τόσο έχει επικρίνει και ως αντιπολίτευση όσο και ως κυβέρνηση!

Που είναι η κατάργηση των πανελλαδικών; Που είναι αυτοτέλεια των ΑΕΙ ώστε να επιλέγουν τα ίδια τα κριτήρια εισαγωγής στις σχολές τους; Που είναι ο περιορισμός της παραπαιδείας;

Άλλωστε στην Ελλάδα της κρίσης δεχόμαστε ακόμη να μην έχουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια. Έτσι όσες οικογένειες έχουν ακόμη τη δυνατότητα, στερούνται ότι μπορούν για να στείλουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό. Πληρώνουν πολλά χρήματα που δε μένουν στη χώρα. Δε δημιουργούν εδώ θέσεις εργασίας. Δεν παράγουν εδώ φόρους. Δεν εξελίσσουν εδώ τη γνώση. Δεν κρατούν εδώ τα παιδιά.

Το παράδειγμα της Κύπρου είναι χαρακτηριστικό. Δημιούργησε ένα μεγάλο ιδιωτικό πανεπιστήμιο που ήδη ελκύει χιλιάδες Έλληνες φοιτητές αλλά και μεγάλο αριθμό παιδιών από τη Μέση Ανατολή που πηγαίνουν εκεί αντί της Αγγλίας. Τεράστιο και πολυεπίπεδο το κέρδος της.

Αν λοιπόν θέλουμε να επενδύσουμε στην παιδεία ο τρόπος είναι απλός. Δε χρειάζεται καμία… έμπνευση, καμία επαναστατική διάθεση και καμία μεγαλοστομία. Ας κάνουμε απλά αυτό που κάνουν ΟΛΕΣ οι άλλες χώρες της Ευρώπης.

karmanews © 2012. Από το Blogger.
 
go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email