Ξυλοκόπησαν άγρια τον...

.... 19χρονο δολοφόνο της Ελένης

Ο 19χρονος Αλβανός που φέρεται να δολοφόνησε την Ελένη Τοπαλούδη στη Ρόδο, έπεσε θύμα ξυλοδαρμού εντός των φυλακών του Αυλώνα.

Θύμα ξυλοδαρμού έπεσε στη φυλακή ο ένας από τους δύο κατηγορούμενους για την άγρια δολοφονία της φοιτήτριας Ελένη Τοπαλούδη στη Ρόδο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες ο 19χρονος Αλβανός ξυλοκοπήθηκε από συγκρατούμενούς του στις φυλακές του Αυλώνα όπου κρατείται αυτό το διάστημα, μετά από διαπληκτισμό που είχε μαζί τους.

Οι συγκρατούμενοι του νεαρού παραβίασαν το κελί του και αφού του επιτέθηκαν λεκτικά άσκησαν πάνω του και σωματική βία, με αποτέλεσμα ο φερόμενος ως δράστης της δολοφονίας να καταλήξει αρχικά στο κέντρο υγείας και στη συνέχεια στο νοσοκομείο «Eυαγγελισμός».
Επίμονοι και με βίαιη συμπεριφορά οι δολοφόνοι

Εν τω μεταξύ, νέα στοιχεία έρχονται στο φως για το παρελθόν των δραστών της δολοφονίας της Ελένης Τοπαλούδη. Ο 19χρονος Αλβανός, όπως κατήγγειλε κοπέλα η οποία διατηρούσε σχέση μαζί του στο παρελθόν, ήταν ιδιαίτερα επιθετικός και θεωρούσε τις γυναίκες κατώτερες, ενώ ο 21χρονος Έλληνας είχε προσεγγίσει την ίδια κοπέλα μόλις λίγες ημέρες πριν τη δολοφονία της άτυχης φοιτήτριας και ήταν ιδιαίτερα επίμονος ώστε να τη συναντήσει από κοντά.

Σε ηχητικό ντοκουμέντο που παρουσίασε ο τηλεοπτικός σταθμός ΑΝΤ1 ο Μανώλης Κούκουρας, ακούγεται να προσεγγίζει μια πρώην σύντροφο του 19χρονου συγκατηγορουμένου του ζητώντας της να πάνε βόλτα και να γνωριστούν.

Η ίδια, υποστηρίζει πως ο 19χρονος, Λουτσάι Αλέξανδρος, υπήρξε επιθετικός και απέναντι της ενώ και στο παρελθόν είχε ξυλοκοπήσει και άλλη κοπέλα.


«Είναι επιθετικός, θεωρούσε πάντα τις κοπέλες κατώτερες, είχε εμμονή με τη σεξουαλική επαφή. Με εύκολες αφορμές θα έπαιζε ξύλο. Μου είχε σηκώσει χέρι. Έχει σηκώσει και σε άλλη κοπέλα, επειδή τον πείραζε και της είχε χτυπήσει το κεφάλι στον τοίχο» ανέφερε μεταξύ άλλων η κοπέλα που διατηρούσε σχέση με τον 19χρονο πριν από τρία χρόνια. «Είχα για αυτοάμυνα μαχαίρι αλλά δεν το χρησιμοποίησα» προσέθεσε και κατήγγειλε πως ο Αλέξανδρος έδωσε το τηλέφωνό της στον φίλο του για να την μοιραστούν «κάτι το οποίο έκαναν συχνά».

Παιδεία: Το έγκλημα συνεχίζεται…

Τι είναι άραγε αυτό που κάνει κάθε υπουργό Παιδείας από τη μεταπολίτευση και μετά να θέλει να κάνει τη δική του μεταρρύθμιση στην παιδεία αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις κάνει μια… τρύπα στο νερό;

Και τι είναι αυτό που κάνει κάθε κυβέρνηση δεξιά, κεντρώα ή αριστερή τα τελευταία 40 χρόνια να συντηρεί ένα αναχρονιστικό εκπαιδευτικό σύστημα, έρμαιο συμφερόντων και μην κάνει το αυτονόητο για την παιδεία; Αυτό δηλαδή που κάνουν ΟΛΕΣ οι άλλες πολιτισμένες χώρες;

Στην εκπαίδευση έχει διαπραχθεί το μεγαλύτερο έγκλημα από τη μεταπολίτευση και μετά. Μεγαλύτερο και από αυτό της οικονομίας. Φτιάξαμε και συντηρούμε ένα παρανοϊκό σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια που παράγει υποψήφιους-ρομπότ παπαγαλίας για να γιγαντώνεται η παραπαιδεία. Κάναμε τα πανεπιστήμια χώρους εγκληματικότητας συντηρώντας το αναχρονιστικό «άσυλο» που μετατράπηκε σε ασπίδα για κάθε λογής παραβατικότητα. Και τους στερούμε τη δυνατότητα να επιλέγουν τα ίδια τους φοιτητές τους. Και για να μη μπορεί τίποτα να διαταράξει αυτό το έγκλημα απαγορεύσαμε τη λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων – μόνοι εμείς σε ΟΛΗ την Ευρώπη- ώστε να μη μπορέσει ο ανταγωνισμός να ανατρέψει τον παραλογισμό.

Παρ’ όλα αυτά σε πολλές σχολές γίνεται τεράστια προσπάθεια και παράγεται εξαιρετικό αποτέλεσμα. Σκεφτείτε δηλαδή τι θα γινόταν αν δημιουργούσαμε ένα ορθολογικό εκπαιδευτικό σύστημα!

Και η σημερινή κυβέρνηση –όπως και πολλές προηγούμενες- υποσχέθηκε την κατάργηση των πανελλαδικών. Δεν το τόλμησε. Ο αρμόδιος υπουργός περιφέρει αυτές τις ημέρες ένα σχέδιο απ΄ τα παλιά. Ίδια φιλοσοφία με πιο πολλές εξετάσεις άρα πιο πολύ φροντιστήριο. Καμία σχέση με όσα υποσχέθηκε. Καμία περίπτωση να ξεφύγει η παιδεία από το τέλμα της. Συντήρηση του ίδιου συστήματος που το κόμμα του τόσο έχει επικρίνει και ως αντιπολίτευση όσο και ως κυβέρνηση!

Που είναι η κατάργηση των πανελλαδικών; Που είναι αυτοτέλεια των ΑΕΙ ώστε να επιλέγουν τα ίδια τα κριτήρια εισαγωγής στις σχολές τους; Που είναι ο περιορισμός της παραπαιδείας;

Άλλωστε στην Ελλάδα της κρίσης δεχόμαστε ακόμη να μην έχουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια. Έτσι όσες οικογένειες έχουν ακόμη τη δυνατότητα, στερούνται ότι μπορούν για να στείλουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό. Πληρώνουν πολλά χρήματα που δε μένουν στη χώρα. Δε δημιουργούν εδώ θέσεις εργασίας. Δεν παράγουν εδώ φόρους. Δεν εξελίσσουν εδώ τη γνώση. Δεν κρατούν εδώ τα παιδιά.

Το παράδειγμα της Κύπρου είναι χαρακτηριστικό. Δημιούργησε ένα μεγάλο ιδιωτικό πανεπιστήμιο που ήδη ελκύει χιλιάδες Έλληνες φοιτητές αλλά και μεγάλο αριθμό παιδιών από τη Μέση Ανατολή που πηγαίνουν εκεί αντί της Αγγλίας. Τεράστιο και πολυεπίπεδο το κέρδος της.

Αν λοιπόν θέλουμε να επενδύσουμε στην παιδεία ο τρόπος είναι απλός. Δε χρειάζεται καμία… έμπνευση, καμία επαναστατική διάθεση και καμία μεγαλοστομία. Ας κάνουμε απλά αυτό που κάνουν ΟΛΕΣ οι άλλες χώρες της Ευρώπης.

karmanews © 2012. Από το Blogger.
 
go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email